Обмін та повернення
Обмін та повернення товарів —
Законом не передбачено повернення та обмін будь-яких продовольчих товарів належної якості.
Компанія «MARKETIT» керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Проте, наша компанія «MARKETIT» може піти на зустріч покупцеві (споживачеві) і розглянути питання повернення або обміну товарів належної якості, що відносяться до наступних товарних груп: оливкова та рослинна олія, кава мелена, кава в зернах, чай листовий і пакетований.
Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості або обміняти його протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
❗ У разі придбання покупцем непридатного, не якісного чи пошкодженого товару продавець зобов'язаний замінити його на продукт, товар придатний до вживання, або повернути покупцю сплачені ним кошти. Покупець має можливість повернути таку посилку з відшкодуванням повної вартості товару та доставки за попередньою домовленістю сторін. Рішення про відшкодування коштів, а також саме відшкодування здійснюється протягом 14 діб з моменту надходження звернення від клієнта.